Download dan de MijnGemeente app! Met deze app kunt u makkelijk en snel meldingen doen over de openbare ruimte. Zorgt u samen met ons voor een mooi, schoon en veilig Zoeterwoude?

Waar kunt u de app vinden?

De app is ontwikkeld voor smartphones en tablets die werken op basis van iOS of Android. De iOS versie is te downloaden in de Appstore, de Android versie via de Google Playstore. Na het installeren van de MijnGemeente app meldt u zich eenmalig aan. Daarna is het mogelijk om vanaf iedere plek in Zoeterwoude een melding openbare ruimte te doen.

Heeft u een spoedeisende melding of vraag?

Zoals een omgewaaide boom over de weg of is er sprake van ander acuut gevaar, meld deze dan direct telefonisch via 071-580 6300 (ook buiten kantoortijden).

Heeft u geen smartphone of tablet?

Dan kunt u ook een melding doen via onze website of via de telefoon 071-580 6300.