Download dan nu de MijnGemeente app! Met deze app kunt u makkelijker en sneller meldingen doen over de openbare ruimte. Uw melding is waardevol voor het onderhoud van onze gemeente.

Waar kunt u de app vinden?

De app is ontwikkeld voor smartphones die werken op basis van iOS of Android. De iOS versie is te downloaden in de Appstore, de Android versie via de Google Playstore. Na het installeren van de MijnGemeente app meldt de gebruiker zich eenmalig aan. Daarna is het mogelijk om vanaf iedere plek in Zoeterwoude een melding openbare ruimte te doen. Zodra de gemeente een melding heeft ontvangen, wordt deze in behandeling genomen.

Heeft u een spoedeisende melding of vraag?

Zoals een omgewaaide boom over de weg of is er sprake van ander acuut gevaar, meld deze dan direct telefonisch via 071-580 6300 (ook buiten kantoortijden).

Heeft u geen smartphone?

Dan kunt u ook een melding blijven maken via de gemeentelijke website of via de telefoon 071-580 6300.