09.00 uur:

In verband met de landelijke telefoniestoring is de gemeente op de vaste nummers niet goed te bereiken.

Op dit moment ervaren we een verstoring van de vaste telefonie. Deze verstoring doet zich voor bij alle vier de gemeentes en is een gevolg van de landelijke storing bij Vodafone.

De gemeentes kunnen niet goed bereikt worden op de vaste nummers. Het lijkt net alsof er wordt opgenomen maar na één keer overgaan valt het geluid weg en hoort men niks meer.

Update 10.00 uur:

Er is nog geen voortgang te melden in het verhelpen van de storing. Vodafone is druk bezig om de verbindingen te herstellen maar hoe lang dit gaat duren is niet bekend.

Uiting op nummer 14071, er wordt met de externe beller verbinding gemaakt, je hoort het bandje afspelen en kunt de naam van de gemeente inspreken maar daarna valt de lijn stil.

De verstoring van telefonie geldt voor de vaste nummers die van buiten worden gebeld.

Update15:00 uur:

Landelijke telefoniestoring is opgelost.