De feestdagen zijn weer voorbij! Voor veel Zoeterwoudenaren de tijd om hun kerstboom in te leveren. Dit kan op woensdagmiddag 11 januari 2023, tussen 13.00 uur en 16.00 uur. U kunt uw kerstboom inleveren op de parkeerterreinen bij De Eendenkooi in Zoeterwoude-Rijndijk en De Klaverhal in Zoeterwoude-Dorp. In ruil voor iedere boom ontvangt u € 0,50,- en een lot uit de loterij die de gemeente Zoeterwoude organiseert voor haar inwoners.

Met de kerstbomenloterij zijn vier VVV-bonnen te winnen. De trekking vindt op donderdag 12 januari 2023 plaats. U kunt de uitslag van de loterij zodra deze bekend is vinden op www.zoeterwoude.nl. De winnaars kunnen vervolgens contact opnemen met het gemeentehuis via telefoonnummer: 071-5806300.