Op 14, 15 en 16 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Op woensdagavond 16 maart maken we de (voorlopige) uitslag bekend. U bent vanaf 21.30 uur welkom om hierbij aanwezig te zijn (raadszaal van het gemeentehuis, Noordbuurtseweg 27, Zoeterwoude, entree via hoofdingang).

Openbare zitting centraal stembureau 21 maart 2022

Tijdens deze zitting wordt de definitieve uitslag van de gemeenteraadsverkiezing 2022 bekend gemaakt. U kunt de openbare zitting digitaal bijwonen op maandag 21 maart om 10:00 uur op www.zoeterwoudelive.nl.

Wilt u inspreken tijdens de openbare zitting?

Dat kan digitaal of fysiek. Hiervoor moet u zich aanmelden via verkiezingen@zoeterwoude.nl. We vragen om dit uiterlijk donderdag 17 maart om 15:00 uur te doen. Geef daarbij aan of u digitaal of fysiek wilt inspreken.