Op 29 mei a.s. gaan burgemeester en wethouders de wijken om in gesprek te gaan met Zoetewoudenaren. U bent van harte welkom bij deze inloopbijeenkomst. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Uitnodiging

Beste Zoetewoudenaar,

Zoeterwoude is om van te houden. Zo denken onze burgemeester en wethouders erover. Wat vindt u van Zoeterwoude? Wat maakt Zoeterwoude om van te houden? Waar geniet u van? Wat moet meer aandacht krijgen? Heeft u een idee dat u wilt bespreken?

Het college van burgemeester en wethouders gaat de wijken in en gaat graag met u in gesprek om te horen wat er bij u leeft!

U bent van harte uitgenodigd om op woensdag 29 mei van 20.00 tot 21.00 uur uw wensen, ideeën of plannen te delen met burgemeester of een van de wethouders. De inloop start om 19.30 uur. Deze inloopbijeenkomst vindt plaats in De Eendenkooi, Kooikersplein 1, 2382 EG Zoeterwoude. U hoeft zich niet van tevoren aan te melden.

Burgemeester Fred van Trigt en wethouders Paul Olthof, Moniek van Sandick en Angelique Beekhuizen zitten voor u klaar!

• Opening door burgemeester Fred van Trigt
  • In gesprek met burgemeester en wethouders met koffie/thee en lekkernijen
  • Afsluiting

Wij hopen op uw komst en zien uit naar levendige gesprekken! Bent u niet in de gelegenheid om de wijkbijeenkomst te bezoeken, dan kunt u uw ideeën ook mailen naar: info@zoeterwoude.nl of aansluiten bij een volgend wijkbezoek. Deze bijeenkomst is namelijk de eerste in een reeks waarin het college op zoek gaat naar uw verhalen op verschillende locaties in onze mooie, sociale, weidse, groene en ondernemende gemeente.

Tot 29 mei in De Eendenkooi!

Fred van Trigt, burgemeester