Op donderdag 6 april gaat het Sociaal Team van Zoeterwoude van start. Om deze mijlpaal te vieren wordt er een lunch in de Eendenkooi van 11.00-13.00 uur georganiseerd. Het startschot wordt gegeven door wethouder Moniek van Sandick.

Wie is het Sociaal Team

Het Sociaal Team Zoeterwoude is hét aanspreekpunt voor al uw vragen over werk, familie, opvoeding, gezondheid, inkomen, wonen, veiligheid of vrije tijd. Het team bestaat uit professionals en vrijwilligers van de gemeente Zoeterwoude en verschillende (zorg) organisaties uit de regio.

In plaats van verschillende loketten, heeft het Sociaal Team één contactpersoon. Hij of zij zorgt ervoor dat de juiste professional of vrijwilliger voor u klaar staat. Zo krijgt u kosteloos de hulp die u nodig heeft.

Een mooie samenwerking

Het Sociaal Team is een samenwerking tussen de gemeente Zoeterwoude, Jeugdteam, SchuldHulpMaatje, Zoeterwoude voor Elkaar, Samen Gezond Zoeterwoude, Kwadraad, MEE Zuid-Holland Noord, GGZ Rivierenduinen, Energiek Zoeterwoude, SOL Jongeren coaching en de Welzijnscoach.

Uitnodiging voor de lunch

Komt u ook? De feestelijke lunchbijeenkomst is voor alle inwoners van Zoeterwoude toegankelijk. Bent u nieuwsgierig naar het Sociaal Team? Aanmelden kan via sociaalteam@zoeterwoude.nl. Geef hierbij aan met hoeveel personen u komt. Aanmelden kan uiterlijk tot en met 3 april 15.00 uur.