Op 14, 15 en 16 maart 2022 kunt u stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen in Zoeterwoude. Dan kunt u meebeslissen wie er in de gemeenteraad komt. Dit is belangrijk voor u als inwoner van Zoeterwoude. De gemeenteraad beslist namelijk over de plannen en regels in de gemeente. Aan de verkiezingen doen Progressief Zoeterwoude (PZ), CDA, VVD en Senioren Belangen Zoeterwoude mee.

Om drukte op stemlocaties te vermijden, kun je op maandag 14 en dinsdag 15 maart vervroegd stemmen in de Klaverhal en de Eendenkooi. Op woensdag 16 maart gaan alle stembureaus open. Kijk voor alle stembureaus op www.zoeterwoude.nl/verkiezingen.

Let op! Het gemeentehuis en Zorgcentrum Wijdezorg Emmaus zijn GEEN stembureaus voor deze verkiezing.