Wij organiseren samen met de politie en brandweer een informatiebijeenkomst voor op dinsdag 21 mei, speciaal voor senioren uit Zoeterwoude. Er worden tips en adviezen gegeven door de politie en brandweer over hoe u zelf kunt voorkomen dat u slachtoffer wordt van deze criminaliteitsvormen of een brand.

Bent u of ken je een senior wonende in Zoeterwoude? Meld u dan nu aan of geef het door aan uw kennis. Aanmelden kan alleen via de aanmeldstrook die u de afgelopen dagen in uw brievenbus heeft ontvangen deze levert u in bij de Eendenkooi (Rijndijk), bij het Gemeentehuis (Dorp). Of u stuurt een mail via OVV@zoeterwoude.nl. Vanwege beperkte beschikbaarheid ontvangt u na aanmelding via de mail een bevestiging of u bij de bijeenkomst aanwezig kunt zijn.

Datum: Dinsdag 21 mei
Locatie: Eendenkooi (Rijndijk) / Gemeentehuis (Dorp)

Mis deze kans niet en zorg voor een veiligere toekomst!