Ons bereikte het verdrietige bericht dat onze oud burgemeester Ad Havermans is overleden. De heer Havermans was na het vertrek van burgemeester Amy Koopmanschap waarnemend burgemeester van Zoeterwoude. Dit was van 1 maart 2003 tot 13 december 2004. Hij is opgevolgd door Liesbeth Bloemen.

Het college en de gemeenteraad van Zoeterwoude kijken met grote dankbaarheid terug op de periode dat de heer Havermans onze burgemeester was. Hij was een sterk bestuurder: vriendelijk, attent, deskundig, liet mensen in hun waarde en nam mensen mee om te zorgen voor een goede en gedragen besluitvorming.

In de periode dat de zelfstandigheid van Zoeterwoude onder druk stond maakte hij zich met de gemeenteraad en het college sterk voor het zelfstandig blijven van onze gemeente. Daarvoor zij we hem nog steeds dankbaar. We kijken met weemoed en dankbaarheid terug.

Het gemeentebestuur

Wilma Zoetemelk                     Fred van Trigt