Van 13 februari tot 15 maart 2024 voeren wij werkzaamheden uit aan het Nassaupad.  Wij vormen de beschoeiing van de parkzijde om naar natuurvriendelijke oevers en vervangen de beschoeiing aan de zijde van het industrieterrein. Daarnaast knappen we het groen langs het Nassaupad op en krijgt het Nassaupad een betere aansluiting op het Nassaupark. Meer informatie over de inhoud van de werkzaamheden en de ontwerptekening staan in de bestanden hieronder. Aannemersbedrijf gebr. v.d. Poel gaat de werkzaamheden uitvoeren.

Nassaupad achter Nassaulaan 38 tot 60 tot 1 maart afgesloten

Van 13 februari tot 1 maart zal het gedeelte van het Nassaupad achter Nassaulaan 38 tot 60 zijn afgesloten.Dit is nodig om de werkzaamheden veilig uit te kunnen voeren. Dit gedeelte zal worden afgezet met hekken.

Bel of mail gerust bij vragen

Wanneer u vragen heeft over de werkzaamheden kunt u hiervoor terecht bij de gemeentelijk toezichthouder John Fray. U kunt hem bereiken op 071-5806300. Hij vormt de schakel tussen aannemer, bewoners en gemeente. Heeft u vragen over het project? Dan kunt u contact opnemen met projectleider Remt van der Plaats, hij beantwoord uw vragen graag. Hij is aanwezig op maandag t/m vrijdagochtend. Hij is bereikbaar via 071-5806300 of per e-mail via  r.van.der.plaats@zoeterwoude.nl.