De Hoge Rijndijk is een drukke weg met veel verkeer. Er is veel fietsverkeer en aan de weg liggen behoorlijk wat inritten en parkeerplaatsen. De gemeente wilt de verkeersveiligheid op de Hoge Rijndijk verbeteren en bekijkt graag samen met u hoe we dit kunnen doen. De gemeente gaat een onderzoek uitvoeren om inzicht te krijgen in de verkeersveiligheid. Op basis van de uitkomsten van dit onderzoek maken we een plan voor de korte en lange termijn. Inwoners, werkenden en bezoekers kunnen door het invullen van een online enquête aangeven welke plekken zij als verkeersonveilig ervaren en welke thema’s op het gebied van verkeersveiligheid zij belangrijk vinden als het gaat om een verkeersveilige situatie op de Hoge Rijndijk.

Uw inbreng is belangrijk, dus laat uw stem horen

U kunt tot 13 maart 2022 meedoen door de vragenlijst in te vullen via: https://mappinion.app/v/hogerijndijk_enquete. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en is anoniem. U kunt in de enquête ook aangeven of u op de hoogte wilt blijven van de resultaten. Alvast bedankt voor uw deelname!

Meer informatie?

Alle informatie over het project vindt u ook op www.zoeterwoude.nl/HogeRijndijk.