Zoeterwoude groeit. Dat vraagt om keuzes op het gebied van wonen en het opwekken van energie. Over hoe we omgaan met ons landschap en wat dat betekent voor onze gezondheid. Om dit allemaal de juiste plek te geven, werkt de gemeente Zoeterwoude aan de Zoeterwoudse omgevingsvisie. Die beschrijft wat we belangrijk vinden voor het gebied waarin we wonen, werken en recreëren.

Laat ons weten wat ú belangrijk vindt

U ontvangt een zonnige ansichtkaart van wethouder Ton de Gans met een oproep. De gemeente wil namelijk graag weten wat u als inwoner van Zoeterwoude belangrijk vindt. Via het inwonerpanel Zoeterwoude Denkt Mee kunt u aangeven hoe u denkt over de toekomst van Zoeterwoude: over de omgeving waar u woont, werkt of ontspant. Zo geeft u waardevolle inbreng voor een Zoeterwoude om van te (blijven) houden.

Meedoen met het inwonerpanel is makkelijk

Meldt u op www.zoeterwoudedenktmee.nl aan voor het inwonerpanel. Dan ontvangt u tussen juli 2021 en juli 2022 drie keer per e-mail een vragenlijst over thema’s die (gaan) spelen in Zoeterwoude. De vragen beantwoorden duurt ongeveer tien minuten per keer.

Heeft u geen e-mailadres of internet of wilt u liever meedoen via een vragenlijst op papier? Geef dan uw adres door via telefoonnummer 0575 760 227. U ontvangt dan van onderzoeksbureau Moventem drie keer een vragenlijst per post die u gratis kunt terugsturen.

Meer informatie over de omgevingsvisie?

Op www.zoeterwoude.nl/omgevingsvisie vindt u meer informatie over de omgevingsvisie en hoe we die de komende maanden gaan maken.